שם:
טל':
אימייל:

א.י הנדסה מומחה למיגון הבית העסק משקים ושטחים פתוחים. ביתך הוא מבצרך ולכן אל תחפש הרפתקאות. הגנבים יודעים את עבודתם היטב. התקנה לא נכונה של מערכת מיגון תביא לעוגמת נפש מיותרת. אל תהססו התקשרו ואשמח לעזור יוחנן.

נקראתי בדחיפות לחברים שביתם נפרץ. המראות שנתקלתי בית הפוך דלתות של ארונות שבורים אנשים כואבים ונפחדים. מערכת האזעקה שהותקנה במקום ומקושרת למוקד חובלה. למרות שלא עסקתי באותם ימים בענף מערכות המיגון התבקשתי על ידי חבריי למצוא פתרון. בניתי לחבריי מערכת אזעקה חדשה. לאחר כחודש קיבלתי שיחת טלפון והתבשרתי - המערכת הפשוטה שבניתי הפעם סיכלה את הפריצה. תוך זמן קצר נשאבתי לענף חדש ומרתק ענף מערכות המיגון. אני עוסק בענף זה מעל 25 שנים.ציינתי מרתק – מערכות האזעקה משתכללות והשיטות לפרוץ ולחבל במערכות האזעקה על ידי הגנבים משתכללים. בשנים אלו צברתי ניסיון רב ומצאתי עצמי עומד מול אתגרים במיוחד להילחם בגנבים מתוחכמים ולפתח שיטות מיגון אשר יפריעו לגנבים. בין יתר עיסוקיי בענף זה אני יועץ מיגון לעסקים ובתים, מתקין מערכות מיגון ופועל כעד מומחה בתחום. בדף הכתבות תוכלו למצוא רעיונות או פתרונות למיגון.

אחת מהמערכות האהובות על לקוחותינו היא פנטה תוצרת ישראל.המערכת בעלת שמונה אזורים ניתנת להרחבה. רמת אמינותה גבוהה ביותר ועמדה במבחנים רבים בעת פריצה. למערכת יש אפשרות תקשורת עם כל חברות המוקד וכן מתקשרת לבעלים. למערכת אפשרות חיבור גלאים בעזרת חווט או תקשורת אלחוטית . ניתן להתקין שלט אלחוטי ובנוסף ניתן לחבר מודם סולולארי לתקשורת ופיקוד מרחוק כולל שליטה על שערים תאורה הפעלת דוד חשמלי ועוד.